پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5598
-
الف
+

نمایش «هیهات» با حضور خانواده‌های شهدا در تالار ایوان شمس

فیلم عاشورایی «هیهات» شامگاه چهارشنبه 28 مهر با حضور عوامل این فیلم در تالار ایوان شمس برای خانواده‌های شهدا به نمایش گذاشته شد.

فیلم عاشورایی «هیهات» شامگاه چهارشنبه 28 مهر با حضور احمدرضا درویش و جمعی از سازندگان این اثر برای خانواده‌های شهداء در تالار ایوان شمس به نمایش گذاشته شد.

احمدرضا درویش در مراسم اکران فیلم «هیهات» ضمن خیرمقدم به خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: «باعث خوشحالی من است که در کنار عزیزانی به تماشای فیلم نشستم که خود انگیزه اصلی برای حرکت همکاران ما در حوزه سینما برای تولید فیلم بودند. به نظر می‌رسد میزبان اصلی این مراسم دعوت‌شدگان و سازندگان این فیلم نیز مهمان آن‌ها هستند»

کارگردان فیلم «دوئل»، تولید چنین آثاری را یک «مجاهدت» دانسته و آن را قابل تحسین ارزیابی کرد. وی در پایان سخنان خود ضمن تبریک به سینمای ایران بابت تولید چنین اثری، تلاش سازندگان «هیهات» را نشان وجود «همدلی»  در سینمای ایران دانست.

در ادامه این مراسم حسام‌الدین سراج خواننده تیتراژ پایانی این اثر اظهار کرد: «شهادت مقوله‌ای است که همیشه تازه است. هر سال در ایام محرم برای امام‌حسین (ع)‌ و یارانش عزاداری می‌کنیم ولی هر سال این برخورد و حس مردم تازه است و همیشه سرمشقی برای ماست»

در ادامه نیز هادی مقدم‌دوست کارگردان اپیزود آخر این فیلم در حین دریافت لوح تقدیر از خانواده‌های شهداء، گفت: تقدیر و سعادتی بهتر از این نیست که فیلمی از شهداء و امام‌حسین (ع) ساخته شود.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر